-

FAQ Alkmaar

FAQ ALKMAAR

GAAT ORANJE KONINSDAG IN ALKMAAR EN AMERSFOORT IN 2021 OOK NIET DOOR?
Het is voor ons niet mogelijk om ORANJE KONINGSDAG 2021 te organiseren, op last van de uitgegeven richtlijnen van de overheid en het RIVM. Wij van ORANJE KONINGSDAG vinden dit ontzettend balen, want we hadden er enorm veel zin in, maar we vinden het welzijn en de gezondheid van onze bezoekers, artiesten en medewerkers het allerbelangrijkste en staan daarom volledig achter deze beslissing.

IK HEB MIJN TICKETS BEHOUDEN, ZIJN DEZE NOG GELDIG?
Jouw kaarten blijven geldig, sterker nog, zoals vorig jaar al beloofd mag je nog een iemand meenemen. Dat blijft natuurlijk gewoon zo. Hiermee geven we je een extra beloning voor het feit dat je ons steunt. Je ontvangt, op het moment dat we weer starten met de kaartverkoop van ORANJE Koningsdag 2022 een mail, met daarin de instructies hoe je je voucher kan omwisselen voor 2 toegangskaarten voor ORANJE Koningsdag 2022. Kaarten inwisselen voor geld is helaas net meer mogelijk. Mocht ORANJE Koningsdag onverhoopt toch niet plaats kunnen vinden, dan ontvang je uiterlijk 31-12-2022 je geld van ons terug.

WAT GEBEURT ER MET DOOR MIJ AANGESCHAFTE PENDELBUSBUSKAARTEN, PARKEERKAARTEN OF LOCKERKAARTEN?
Ook de waarde van deze kaarten wordt omgezet in een voucher, die je weer kunt inzetten voor ORANJE Koningsdag 2022.

KOMT ER EEN ORANJE KONINGSDAG 2022?
We gaan er op dit moment van uit dat we op Koningsdag 2022 terugkomen met ORANJE Koningsdag. In welke vorm, met welke artiesten en in welke steden in Nederland is op dit moment nog niet duidelijk. Volg onze social media om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen. Ook zullen we je een mail sturen, op het moment dat er meer bekend is over ORANJE Koningsdag 2022.

KRIJGT ORANJE KONINGSDAG 2022 DEZELFDE LINE UP ALS 2020?
We zijn momenteel alle mogelijkheden in kaart aan het brengen, maar zijn hier ook afhankelijk van de eventuele nieuwe regels voor evenementen in 2022. Uiteraard is ons uitgangspunt om weer een knalprogramma te regelen. In een later stadium maken we meer bekend over de nieuwe programmering, houd onze social media en website dus goed in de gaten!

IK HEB KAARTEN GEKOCHT VIA TICKETSWAP, WAT NU?
Omdat jij kaarten hebt gekocht via een externe partij (Ticketswap), moet je contact opnemen met Ticketswap. Meer over deze procedure vind je op de website van Ticketswap.

MIJN VRAAG STAAT HIER NIET BIJ. WAT MOET IK NU DOEN?
Voor overige vragen kan je een mailtje sturen naar info@oranjekoningsdag.nl

Volg verder de informatie via onze sociale media kanalen.
Stay Safe!

 

KOOP JE TICKETS

HIER